وحدت رمز پیروزی مسلمانان جهان است

امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه پیامبر اکرم (ص) را بهترین الگو برای مسلمانان در رفتار، گفتار و پندار دانست .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله مصطفی علما  امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام اعمال، رفتار و گفتار ایشان با اخلاق و ذات انسانی همخوانی دارد و، چون با فطرت انسان سازگار است تا روز قیامت اعمال و رفتارش ماندگار و پایدار است.

وی محبت به اهل بیت در کنار قرآن کریم، پیغمبر اکرم (ص) قبله، نماز و روزه را از محور‌های وحدت آفرین میان مسلمانان دانست واظهار داشت: حفظ وحدت از ضروری‌ترین دستورات رسول خدا (ص) به مسلمانان است که امروز با این جمعیت عظیم مسلمانان اگر اتفاق بیفتد تمام ابرقدرت‌ها در مقابل آن‌ها خاضع می‌شوند.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان نمی‌گذارند مسلمانان وحدت داشته باشند، ظهور داعش را یکی از نقشه‌های بسیار آشکار آن‌ها برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان ذکر کرد که در این راه سرمایه هنگفتی هزینه کردند که با بصیرت مقام معظم رهبری و مقاومت مسلمانان عراق، ایران و سوریه شکست خورد.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، ایشان راالگوی بسیار خوب برای نمایندگان مجلس و مسئولان دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد همان حرف مدرس در ۸۰ سال پیش است که باید به جای وابستگی به خارج به توانایی‌های داخلی توجه داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در پایان به اجلاس زکات اشاره کرد و اظهار داشت: باید سعی کنیم بحث فریضه زکات برای کمک به تهی دستان بیشتر در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/ز

باید سعی کنیم فریضه زکات برای کمک به تهی دستان بیشتر در جامعه تبیین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار