امام جمعه الیگودرز:

دشمنان سعی به تفرقه اندازی بین شیعه و سنی دارند

حجت الاسلام ارزنده گفت: مستکبران و وهابیون برای ایجاد توطئه و اجرای نقشه های شوم خود بدنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت: دشمنان اسلام و وهابیون باتفرقه بین شیعه وسنی بدبنال ایجاد فتنه و توطئه ای برای اجرای نقشه های شوم خود می باشند.

 وی ادامه داد: صهیونیست ها وانگلیسی ها بدون شک با سیاستهای تفرقه افکنی در جهت ایجاد شکاف بین جامعه اسلامی می باشند باید همه ما با دقت وبا بصیرت بیشتری در برابر این فتنه ها اقدام نماییم.

 امام جمعه الیگودرز به پیام مقام معظم رهبری برای اجلاس سراسری زکات اشاره کرد و بیان نمود: پرداخت زکات وتوجه به این فرضیه الهی از وظایف مردم می باشد و مسئولین باید با تذکر ،تبلیغ ویادآوری مردم را به این فریضه الهی تشویق نمایند.

 وی به روایات واحادیث پیامبران درخصوص توجه به زکات اشاره کرد و بیان نمود: اگر هر مسلمانی وظیفه خود در خصوص پرداخت زکات انجام ندهد مانند یک فرد یهودی ومسیحی از دنیا می رود.

 خطیب نماز جمعه الیگودرز ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت: متاسفانه بدترین نوع رفتار با معلولین نگاه ترحم آمیز است که اثرات روحی برای آنها بدنبال دارد واین افراد گاهی کارها واقداماتی انجام می دهند که انسانهای سالم نمی توانند انجام دهند.

 امام جمعه الیگودرز اضافه کرد: مسئولین اگر می خواهند به این افراد کمک کنند برای این افراد شغل ایجاد کنند و هم اکنون در شهرستان خانواده ای که دارای چهار معلول می باشند وظیفه مردم ومسئولین به این خانواده عزیزان کمک نمایند.

 حجت الاسلام ارزنده توجه مردم به امر وقف را خواستار شد و گفت: متاسفانه برخی کسبه با ایجاد سد معبر در پیاده روها به حقوق شهروندان تجاوز می کنند و یا سایر افراد در هنگام رانندگی با عدم رعایت قوانین برای سایر افراد مزاحمت ایجاد می کنند در حالیکه این موارد حق الناس همه باید به آن توجه نمایند.

 انتهای پیام/د

دشمنان بدنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.