رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد:

یک هزار تاکسی در خرم‌آباد هوشمندسازی شده اند

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار تاکسی این شهرستان هوشمند شده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛محمد فتحی‌بیرانوند، با اشاره به تعداد تاکسی‌های فعال این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر دو هزار و ۲۹۸ تاکسی در شهر خرم‌آباد فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد تاکسی، یک هزار و ۲۰۸ مورد تاکسی گردشی و یک هزار و ۹۰ مورد نیز تاکسی خطی هستند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه آبان‌ماه امسال فاز اول هوشمندسازی تاکسی‌ها به پایان رسید، بیان داشت: طی این مرحله توانستیم مشخصات و اطلاعات یک هزار مورد از تاکسی‌های شهر خرم‌آباد را هوشمند کنیم.

فتحی‌بیرانوند گفت: سایر تاکسی‌هایی که به دلایلی از قبیل: نداشتن برگ معاینه فنی و مشکلات نقل‌وانتقال موفق به هوشمندسازی خودروی خود نشده‌اند در بازه زمانی که اعلام می‌شود، می‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند چرا که در آینده تمامی خدمات به خودرو‌های هوشمند ارائه داده خواهد شد.

وی کاهش حضور فیزیکی رانندگان به سازمان را از مزایای طرح هوشمندسازی خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک تمام خدمات از طریق سامانه الکترونیکی به رانندگان ارائه می‌شود.

این مسوول یادآور شد: در حال مذاکره با شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزاری پرداخت و دریافت کرایه هستیم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال فاز دوم طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها از جمله پرداخت الکترونیکی کرایه اجرایی شود.

انتهای پیام/د

پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها تا پایان سال اجرایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.