تربیت ۸۰۰ حافظ قرآن کریم توسط اوقاف کبودرآهنگ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودرآهنگ گفت: قرآن آموزان در این طرح به حفظ کل، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء قرآن کریم می‌پردازند.

تربیت ۸۰۰ حافظ قرآن کریم توسط اوقاف کبودرآهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زارعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ گفت: وقف به عنوان عامل اثر گذار و همیشه باقی در جامعه اسلامی با تغییر نیازهای جامعه، خواسته‌ها و منافع آن تغییر می‌یابد.

 وی افزود: در این میان اگر نیات واقفان خیراندیش برای ثبت وقف‌های جدید به روز و همگام با نیازها و خواسته‌های روز جامعه شود، می‌تواند نقش فعال و سازنده خود را به بهترین شکل ایفا کند.

 رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ اضافه کرد: در سال جاری ۱۲ وقف به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه‌های ساخت مساجد، امور نیازمندان و مناطق روستایی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

 احمد زارعی ادامه داد: همچنین در ایام دهه وقف ۶ وقف در راستای روضه خوانی، ساخت مسجد و امامزاده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

 وی ابراز کرد: از مجموع وقف‌های جدید ۴ مورد مربوط به وقف زمین در روستای طراقیه در راستای ساخت مسجد و روضه خوانی بوده است، دو وقف دیگر نیز مربوط به آبادانی امامزاده ابوهاشم زید (ع) و زینبیه روستای علیصدر است.

 زارعی از حضور ۸۰۰ قرآن آموز در طرح تربیت حافظ قرآن کریم خبر داد و ابراز کرد: کبودرآهنگ سهمیه ۸۰۰ نفری برای طرح تربیت حفاظ قرآن کریم دارد که  اوقاف این شهرستان توسط10 مربی در ۱۵ کلاس به آموزش طرح تربیت حافظین قرآن کریم می‌پردازد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ افزود: قرآن آموزان در این طرح به حفظ کل، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء قرآن کریم می‌پردازند.

انتهای پیام/ ش

وقف به عنوان عامل اثر گذار و همیشه باقی در جامعه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.