كشف 6 تن چوب قاچاق در لنگرود

6 تن چوب قاچاق در شهرستان لنگرود کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ مجيد نيكوئی فرمانده انتظامی لنگرود گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور در پی دريافت گزارش های مردمی مبنی بر اينكه فردی در سطح حوزه استحفاظی اقدام به قطع درختان بدون مجوز و قاچاق چوب می كند بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

 وی بابيان اينكه پس از اطمينان از صحت موضوع و شناسايی متهم ،ماموران انتظامی محل دپو چوب را کشف کردند افزود : از این محل دپو 50 اصله چوب قاچاق در ختان كاتين،اوجا و بلوط به وزن 3 تن كشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی لنگرود با اعلام اينكه در يك عمليات ديگر ماموران انتظامی بخش اطاقور فرد ديگری را هم كه به صورت غير مجاز اقدام به قطع درختان  جنگلی می كرد را شناسايی كردند،افزود:ماموران از این متخلف  14 اصله چوب قاچاق از نوع درختان لليك و توسكا به وزن 3 تن كشف و ضبط كردند.

 سرهنگ مجيد نيكوئی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در مجموع  6 تن چوب قاچاق به ارزش 25 ميليون ريال را  از دو متهم 41و 45 ساله كشف و ضبط کنند.

 وی با بیان اینکه این  2 متهم با تشکیل پرونده برای  سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان هرگونه فعاليت غير مجاز را به مركز فوريت های پليسی 110 اعلام كنند.

 

انتهای پیام/م.ع

دستگیری 2 عامل قاچاق چوب درختان جنگلی در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.