توقیف خودروی پژو ۴۰۵ در بابل

خودروی پژو ۴۰۵ با ۳ کیلوگرم مواد مخدر در بابل توقیف شد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: درپی کسب خبری مبنی این که یکی از سوداگران مرگ قصد حمل مواد مخدر از کرج به شهرستان بابل را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی و خودروی وی را در حین تردد در یکی از ورودی‌ های این شهرستان متوقف کنند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم دستگیر و دربازرسی از خودروی وی ۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل موتور خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: عاملان افیونی با هدف کسب منفعت و سود‌های کلان سعی در تخریب اذهان جوانان و نوجونان جامعه را دارند که دستاورد تبلیغات سوء این افراد فروپاشی خانواده‌ها و از بین رفتن نیرو‌های فعال جامعه است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و رسیدن به جامعه‌ای آرمانی نیازمند همکاری‌های صمیمانه مردم و همه دستگاه‌ های اجرایی با نیروی انتظامی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در سریعترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.