تلاش مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع محرومیت در زیلایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان استان برای رفع محرومیت در زیلایی تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   احمدی استاندار از عزم جدی دولت و مسئولان استانی برای رفع محرومیت در منطقه زیلایی بویراحمد خبر داد و گفت: ایجاد و راه اندازی ناحیه صنعتی، احداث مجتمع آموزشی، توسعه راه‌های روستایی و اجرای طرح پمپاز آب در این منطقه در دستور کار است.

علی محمد احمدی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی و نشست با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برنامه‌های مهمی برای رفع محرومیت و کمک به توسعه در دهستان کمتر برخوردار زیلایی بویراحمد اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: قرار است با دریافت اعتبارطرح پمپاژ آب در زیلایی ایجاد شود تا از این طریق بتوانیم به رونق تولید و توسعه کشاورزی در منطقه کمک کنیم.

احمدی با بیان اینکه مقرر شد سازمان فنی و حرفه‌ای با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی آموزش‌های مهارتی صنایع دستی را به صورت رایگان ارائه کند گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز موظف شدند محصولات صنایع دستی را شناسایی، خریداری و به بازار عرضه کنند.

وی از ساخت ناحیه ی صنعتی، صنایع تبدیلی کشاورزی و یا غیر کشاورزی در زیلایی خبر داد و گفت: پیگیر احداث مجتمع درمانی در یکی از روستاهای زیلایی هستیم که در این زمینه نگاه وزارت بهداشت نیز مثبت است.

وی ساخت مجتمع خدماتی ،امداد و نجات در زیلایی را نیز در برنامه‌های کاری خود دانست وادامه داد: امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی مدون و کار کارشناسی مجتمع ورزشی نیز در زیلایی ساخته شود.

 

انتهای پیام/ش

عزم جدی مسئولان برای رفع محرومیت در زیلایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.