فرماندار چادگان:

قدردانی فرماندار چادگان از ایثار مادر شهید عسگری

فرماندار چادگان به خاطره ایثار مادر شهید عسگری در اهدا دارایی 30 میلیونی خود به مناطق زلزله زده غرب کشور قدردانی کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کورش موگوئی امروز در جلسه کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به وضعیت موجود و مصیبت و گرفتاری جمعی از هم‌وطنان در استان کرمانشاه نباید هیچ وقفه‌ای در جمع‌آوری کمک‌های مورد نیاز و ارسال آن صورت گیرد.

وی بر هماهنگی همه مسؤولان در این رابطه تأکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم که مدیریت صحیحی برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی داشته باشیم و از این رو همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم شریف شهرستان کمک‌های خود را برای ارسال منظم و با برنامه در دستور کار داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان چادگان بیان داشت: در راستای کمک‌رسانی با تلاش‌های صورت گرفته تعدادی کانکس، مواد غذایی و وسایل گرمایشی تهیه شده است که در قالب یک کاروان به این استان ارسال می‌شود ضمن این که کمک‌های مردمی این شهرستان از قبل به طور مکرر ارسال شده و همچنان نیز ادامه دارد.

موگوئی از ارسال کامیون و تریلر حاوی کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: با توجه به سردی هوا باید تهیه کانکس و ارسال آن به زودی انجام شود.

وی با اشاره به رفتار ایثارگرانه مادر شهید عسگری اظهار داشت: مادر شهید عسگری تمام دارایی خود که بالغ بر 30 میلیون تومان بود به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اهدا کرد که جا دارد بار دیگر از رفتار و منش این بانوی بزرگوار کمال قدردانی را داشته باشیم.

معاون فرماندار در راستای همکاری با ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان چادگان اظهار داشت: بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، شورای بخش و شهرستان، صنف کشاورزی، سازمان عمران زاینده‌رود، شرکت تعاونی دامداران، اهالی شهرهای چادگان و رزوه، روستاهای بخش مرکزی، چناررود و سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیریت فرمانداری شهرستان چادگان در این کار تعامل داشتند.

 

انتهای پیام/م 

 

اولین واکنش دولتی‌ها به ایثار بزرگ مادر شهید چادگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.