استاندار لرستان:

نظارت ناظران دستگاه‌های دولتی بر روی طرح های لرستان بیشتر شود

استاندار لرستان گفت: پروژه‌های دولتی لرستان باید توسط ناظران دستگاه‌های دولتی و شورای فنی به‌عنوان ناظر عالی مورد نظارت دقیق قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  سید موسی خادمی  امروز در جلسه شورای عالی فنی استان که در استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه نقش شورای عالی فنی در بحث نظارت‌ها پررنگ‌تر شود گفت:‌ کارها و نظارت‌ها باید با دقت و کیفیت لازم انجام شود به‌طوری‌که دقت فدای سرعت نشود.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده نظارت‌های اشتباه و غیر فنی در آینده هزینه‌هایی به جامعه تحمیل می‌کند افزود: در سنوات گذشته یکی از اهداف دولت حذف قیمت زمین از مسکن بود اما متأسفانه اجرای مناسبی نداشت چراکه یک کار خوب بدون مطالعه و بررسی لازم به روش بدی انجام گرفت که این موضوع باید تجربه‌ای برای ما باشد چراکه نیروی انسانی و کارشناسان تغییر نکرده بلکه فقط مدیریت تغییر کرده است.

استاندار لرستان گفت: نقش شورای فنی در استان ضروری است و به این باور رسیده‌ایم که کارها را درست انجام دهیم؛ باید پروژه‌های دولتی توسط ناظران دستگاه‌های دولتی و شورای فنی به‌عنوان ناظر عالی مورد نظارت دقیق قرارگرفته و بتوانند مدیریت کنند.

خادمی تصریح کرد: نباید با جان انسان‌ها و پول بیت‌المال بازی کرد بنابراین باکسانی که کوتاهی می‌کنند باید برخورد جدی کرد و به‌طورقطع افکار عمومی نهادهای قانونی و جامعه از این نوع برخوردها حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: شورای عالی نظارت در گزارش خود پیشنهادهای برخوردی ارائه دهد تا تفاوت میان مجریان خوب و بد مشخص شود؛ در بحث ساخت‌وسازهای شخصی نظام‌مهندسی محکم‌تر و دقیق‌تر پای‌کار باشد و باید باکسانی که در مجموعه خوب کار نمی‌کنند برخورد شود.

این مسئول افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شورای عالی نظارت استان را حمایت کرده و تیم‌های کارشناسی خود را با این شورا همراه کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما زلزله‌خیز است و نباید فقط در زمان حادثه به مسائل فنی و ساختمانی حساس باشیم گفت: باید با همکاری نهادهای قانونی و تمامی دستگاه‌های اجرایی با پیشگیری و آموزش‌های لازم و نظارت شورای عالی فنی در اجرای صحیح پروژه‌ها به‌ویژه ساخت‌وسازها گام بلندی برداریم تا حافظ جان مردم و پول بیت‌المال باشیم.

انتهای پیام/د

پروژه‌های لرستان توسط ناظران دستگاه‌های دولتی و شورای فنی نظارت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار