۱۰ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس نمازی

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: علاقمندان به شرکت در مسابقه بزرگ عکس نمازی تا دهم بهمن امسال فرصت دارند آثار خود را نشانی مورد نظر ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمد شریف حسینی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: مسابقه بزرگ عکس نمازی در ۶ محور شامل نماز در مدرسه ما، نماز در دانشگاه ما، نماز جمعه شهر ما، نماز محل کار ما، نماز کودکان ما (ویژه خردسالان سه تا هفت سال) و نماز در اردوی ما (اردو‌های سیاحتی، زیارتی و تفریحی) برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارسال عدد ۱۷ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷، اپلیکیشن قرار هفده را دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنند.

حسینی ادامه داد: تنوع عناوین، لایک و کامنت (توضیح) گذاشتن برای هر تصویر و شرکت آزاد مخاطبان و علاقه‌مندان در بخش‌های مختلف از جمله مزایای این مسابقه است.

مسئول فرهنگی و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به اینکه دهه فجر امسال از آثار برگزیده با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد، تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی خیرالعمل (@farsnamaz) و یا گروه فعالان نماز در فضای مجازی (https://t.me/joinchat/Cmi۰UUQNLiiW-PlKUh۶XJQ) مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

فراخوان مسابقه بزرگ عکس نمازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار