فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

انهدام 2 باند از سارقان منازل در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و انهدام 2 باند از سارقان منازل اهواز متشکل از 4 نفر سارق خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان در آیین رونمایی از کشفیات سرقت لوازم خانگی، گوشی موبایل و غیره گفت: در پی گزارش بیش از 50 فقره سرقت در برخی مناطق شهرستان اهواز شامل کیانپارس، کیان‌آباد، گلستان و منطقه 22 بهمن شناسایی این سرقت ها در دستور کار پلیس آگاهی مناطق شرق و غرب اهواز قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 4 نفر دستگیر شد اظهار کرد: کارآگاهان پلیس در منطقه غرب اهواز موفق شدند در زمان مناسب، 2 باند که اقدام به این سرقت ها می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار عباس زاده بیان داشت: اموال کشف شده مربوط به منازل است که همه مال باختگان نیز به محل آمده و اموال خود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه افزود: سارقان در تحقیقات اولیه به بیش از 50 فقره سرقت در مناطق مذکور اقرار کردند و 3 دستگاه خودرویی که اموال مسروقه با آن ها جابجایی می شد نیز شناسایی و توقیف گردید.

این مقام انتظامی اذعان کرد: نیروی انتظامی استان، پلیس آگاهی در مرکز استان و همه شهرستان ها مصمم‌اند با همه سارقانی که محیط را برای مردم استان ناامن می‌کنند برخورد جدی نمایند.

سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: یکی از مهم ترین راهکارهای اجرایی برای کاهش سرقت ها شناسایی و دستگیری سارقان است، چراکه با شناسایی آن‌ها و تشکیل پرونده بخشی از سرقت ها کاهش می یابد.

وی بیان کرد: راهکارهای موثر دیگر همکاری شهروندان با نیروی انتظامی است، شهروندان می‌توانند هنگام ترک منزل به همسایگان و نزدیکان خود، خالی بودن منزلشان را اطلاع دهند.

سردار عباس زاده با تاکید بر اینکه سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش کشفیات سرقت ها در سطح استان بودیم اذعان داشت: برهمین اساس کاهش قابل توجه میزان سرقت ها تا پایان سال جاری پیش بینی شود.

انتهای پیام/گ

باند سارقان خودرو به بن بست رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.