در سومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان:

نوازننده کوچک با اجرای هنرمندان کره جنوبی به روی صحنه می رود

نوازنده کوچک نام نمایشی است که از کشور کره جنوبی در بخش مسابقه بین‌الملل بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امروز به صحنه می‌رود.

نوازننده کوچک با اجرای هنرمندان کره جنوبی به روی صحنه می رود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این نمایش نوشته هی بکی ساکِن است که با کارگردانی کیل جون لی در این دوره از جشنواره روی صحنه می‌رود.

نمایش «نوازنده کوچک» محصولی از موسسه فرهنگی آسیاست که روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: یک روز سرد زمستانی است و یک پسر خیابانی به نام مویچ سعی دارد در یک کوچه بخوابد. سپس، پرتوی از نور خورشید کوچه را گرم می‌کند و باعث ازدحام مردم به داخل کوچه می‌شود. مویچ شروع به نواختن فلوت می‌کند و ...

کیل جون لی کارگردان و مدیر تولید تئاتر کره جنوبی، فارغ التحصیلِ دپارتمان تئاتر دانشگاه بانگین (سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸) است.

وی مدیر تولید نمایش اورکت بود که در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ایران (سال ۲۰۱۶) جایزه بهترین نمایش در بخش «آرای مردمی» را به دست آورد.

نمایش «نوازنده کوچک» که مدت زمان اجرای آن ۵۰ دقیقه است، روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه در سه نوبت ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنر بوعلی سینا به صحنه می‌رود.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری مریم کاظمی از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.


انتهای پیام/ ص.ف
اجرای نمایش نوازنده کوچک در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار