فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

آب شرب و آب کشاورزی دغدغه اصلی مسئولین

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: بحث آب شرب و آب کشاورزی دغدغه اصلی مسئولین شهرستان است و برنامه ریزی های لازم را برای مدیریت بهینه آن باید انجام دهیم.

آب شرب و آب کشاورزی دغدغه اصلی مسئولینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه مشترک با مدیران امور آب استان و شهرستان گفت: خوشبختانه کارهای خوبی در شهرستان در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی صورت گرفته ولی همچنان با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم که باید مرتفع شوند.
وی عنوان کرد: این جلسه پیرو جلسه ما و نمایندگان شهرستان با حمید رضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جلسه دو هفته قبل با مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان است که مصوبات خوبی هم داشتیم.
رضایی با اشاره به کمبود منابع کافی در حوزه امور آب افزود: این جلسات به این دلیل است که منابع مورد نیاز برای حل مشکلات این حوزه در شهرستان و حتی استان وجود ندارد و باید از مزکر کمک بگیریم.
وی ادامه داد: در این جلسات قول های بسیار خوبی برای حل مشکلات شهرستان داده شد که امیدوارم هر چه سریعتر اجرایی شوند.
فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: بحث آب شرب و آب کشاورزی دغدغه اصلی ما در شهرستان است و برنامه ریزی لازم را برای مدیریت بهینه آن باید انجام دهیم.
وی تاکید کرد: باید بتوانیم بهره برداری از منابع آب را به درستی مدیریت کنیم و ضمن استفاده از این منبع خدادادی به فکر آیندگان نیز باشیم.
وی در پایان تصریح کرد: جلسه ای با حضور کارشناسان تشکیل خواهد شد و اولویت ها و مشکلات شهرستان ملایر احصاء و طی نامه ای برای حل مشکلات به مرکز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش.و

آب شرب و آب کشاورزی دغدغه اصلی مسئولین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.