رکورد 6 تایی استقلال در نقل و انتقالات زمستانی

بدون شک در نیم فصل، تیم استقلال در نقل و انتقالات رکورد 6 تایی خود را می زند و این تیم 3 بازیکن ورودی و 3 بازیکن خروجی را خواهد داشت.

رکورد 6 تایی استقلال در نقل و انتقالات زمستانیبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل بر همین اساس بحث های گوناگونی در مورد لیست خروجی و وردی های زمستانی شفر سرمربی آلمانی استقلال به گوش می رسد.

شفر سرمربی استقلال پس از بدو ورود به جمع آبی پوشان نیز در نظر داشت تغییراتی را هم در راس کادر فنی و در برخی بازیکنان انجام دهد که در صورت این مربی آلمانی تا حدودی در تغییرات دستیاران خود موفق بوده و به طور حتم نیم فصل فرصت خوبی برای شفر است تا او بتواند بازیکنان مورد نیاز را جذب و آبی پوشانی که کارایی بالایی را ندارند را در لیست خروج خود قرار دهد.

به این ترتیب با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است شفر در نیم فصل لیست مورد نیاز خود را به مدیران باشگاه استقلال ارائه دهد که بدون شک در این لیست نام چند بازیکن داخلی و خارجی دیده می شود و بدون شک جذب یک مهاجم خارجی که به طور حتم در لیست زمستانی شفر هم قرار دارد پیگیری می شود.

اما باید بدانیم شفر تا به این لحظه لیست رسمی خود را به مدیران باشگاه استقلال ارائه نداده و تنها نام چند بازیکن در ذهن این مربی برای ورود به استقلال در نیم فصل نقش بسته است.

همچنین در میان نام هایی که برای ورودی اعلام می شود باید نگاهی هم به لیست خروجی های سرمربی آلمانی داشته باشیم.

یعقوب کریمی ،بیت سعید ،مجتبی جباری و آرمین سهرابیان 4 بازیکنی هستند که بدون شک استقلال از میان نفرات نام برده شده 3 خروجی خواهد داشت و از طرفی بازیکنانی همچون پادوانی ،رحمتی ،شهباززاده و علی قربانی که هر روز نامشان در لیست سیاه شفر قرار می گیرد خروجشان از جمع آبی ها کذب است و این بازیکنان به نوعی مورد تایید سرمربی تیم هستند.

همان طور که می دانیم محسن کریمی و بهنام برزای  از مدت ها غیبت حضورشان در استقلال آن هم در نیم فصل قطعی است و این 2 بازیکن از هفته های گذشته تمرینات خود را با آبی پوشان دنبال کردند تا در صورت تایید شفر از نیم فصل برای استقلال به میدان بروند.

تمامی بحث ها درباره لیست ورود و خروج شفر در نیم فصل اعلام شد تا به نوعی به این نتیجه برسیم که شفر آلمانی در نیم فصل جدا از یک تغییر دیگر در راس کادر فنی اش و البته حضور دستیار جاماییکایی در جمع آبی ها به طور حتم یک مهاجم گلزن خارجی نیز جذب می کند و جدا از برزای که به لیست اضافه می شوند در صورت جای خالی و نیاز یک بازیکن دیگر نیز می تواند در لیست خرید شفر قرار گیرد و این موضوع در حالی می تواند اتفاق بیفتند که جباری ،یعقوب کریمی و البته بیت سعید که خودش خواهان رفتن از استقلال است در نیم فصل از این تیم جدا تا در آن صورت جای اضافی برای جذب بازیکنان مورد نظر باز شود.

بدون شک در نیم فصل استقلال در نقل و انتقالات رکورد 6 تایی خود را در خروج و ورود می زند و این تیم 3 بازیکن ورودی و 3 بازیکن خروجی را خواهد داشت .

انتهای پیام/

سبد خرید و خروج زمستانی شفر در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار