رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ؛

پرداخت 123 میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : ۱۲۳میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات بهین یاب از ابتدای سالجاری تا کنون در سطح استان سمنان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در نشست رفع موانع تولید استان سمنان که پیش از ظهر یکشنبه در بخشداری بیارجمند برگزار شد، ضمن اشاره به گزارش عملکرد این کارگروه از ابتدای سالجاری تا امروز، بیان کرد: ۱۲۳میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب در استان سمنان و در بخش های کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن، خدمات و گردشگری ویژه هشت شهرستان دیار قومس، پرداخت شد.


وی افزود: سهم شاهرود از پرداخت تسهیلات رونق تولید ۲۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که به ۵۷ واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تا کنون، پرداخت شده است.


دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان درباره تفکیک واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات بهین یاب در شاهرود، تاکید کرد: از بین ۵۷واحد تولیدی در این شهرستان که موفق به دریافت تسهیلات بهین یاب شده اند، شش واحد مربوط به بخش صنعت و ۵۱ واحد نیز کشاورزی فعالیت دارند.


اسودی همچنین بیان کرد: تا کنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی استان به منظور دریافت تسهیلات رونق تولید در بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد، یک هزار و ۹۱ واحد تولیدی با بررسی پروندههایشان، به بانک ها معرفی شده اند.


وی افزود: ۲۷۰ واحد تولیدی استان سمنان در سالجاری به ارزش ۱۲۳میلیارد تومان تسهیلات بهین یاب را دریافت کرده اند که سهم صنعت ۸۹میلیارد و ۶۱۰میلیون تومان و سهم کشاورزی ۳۳میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان است.

انتهای پیام / ذ


تعداد 270 واحد تولیدی استان سمنان در سالجاری تسهیلات بهین یاب دریافت کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.