اهمیت آموزش آیین های باستانی در آثار جشنواره

بازیگر نقش آدم بزرگ در نمایش بازی و کودک گفت: آموزش آیین های باستانی در آثار جشنواره دارای حائز اهمیت است.

 اهمیت آموزش آیین های باستانی در آثار جشنوارهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امید کفشدار جلالی بازیگر نقش آدم بزرگ در نمایش "بازی و کودک" گفت: من در این نمایش نقش آدم بزرگ هایی را داشتم که جلوی بازی بچه ها را در این دوره و زمانه به هر دلیلی می گیرند.

وی اظهارداشت: مخاطب نمایش کودک است ولی بزرگترها باید این را در نظر بگیرند که بچه نیاز به شادی، بازی و تفریح دارد و باید انرژی خودش را تخلیه کند.

بازیگر نقش آدم بزرگ در نمایش بازی و کودک افزود: پیام نمایش این است که بچه ها را محدود نکنیم و بزرگترها هم به همراه آن ها شادی کنند.

جلالی ادامه داد: روی آوردن بچه ها به فضای مجازی یکی از مشکلات فعلی ما در جامعه است که که این بازی ها آنها نیست ولی ما در سن کودکی، بازی های محلی و سنتی مثل اتل متل، قایم باشک و ... انجام می دادیم ولی الان بچه فقط به کامپیوتر محدود شده که یا بازی می کند یا انیمیشن های خارجی می ببیند که روی روحیه اش تاثیر می گذارد.

وی با بیان کرد: بچه ای که از الان با آداب و آیین های محلی و بومی خودش آشنا می شود، مطمئنا اگر آیینی را ببیند یاد بچگی اش می افتد و باید یاد بگیرد و بداند که کجا و با چه رسومی زندگی می کند.

وی درپایان اظهارداشت: ما قصه های ایرانی خیلی خوبی داریم که می تواند تبدیل به نمایش و انیمیشن شود .

انتهای پیام/غ

تاثیر آیین های باستانی در آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.