در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

وقف ۲۵۰ میلیون تومان، برای ساخت مدرسه در کرمانشاه

محمد علی دورعلی گفت: ۲۵۰ میلیون تومان، برای ساخت مجتمع آموزشی در مناطق زلزله زده کرمانشاه به همت اساتید دانشگاهی جمع آوری شده است.

وقف ۲۵۰ میلیون تومان، برای ساخت مدرسه در کرمانشاهمحمد دورعلی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص موقفه حسین علی البرز «جایزه بنیاد فرهنگی البرز» گفت: اساتید و نخبگان دانشگاهی از جمله افراد حاضر در همایش جایزه بنیاد فرهنگی البرز بودند. من هم به عنوان یکی از این دریافت کنندگان جایزه البرز، تعداد بیست سکه‌ای که از موقفه حسین علی البرز گرفتم، برای ساخت مرکز آموزشی در اختیار مناطق زلزله زده گذاشتم.
 
وی ادامه داد: ساخت مدرسه را در مناطق زلزله سرپل ذهاب با همکاران و دیگر اساتید دانشگاه شریف مطرح کردم و آن‌ها نیز در این کار خیرخواهانه شرکت کردند و با مقدار پول‌هایی جمع شده تا امروز به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان رسیده ایم.
 
این استاد دانشگاه درخصوص همراهی دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی‌هایی که به تازگی انجام شده است، دانشجویان، فارغ التحصیلان و خانواده‌های آنان در جریان این حرکت خیرخواهانه قرار گرفته اند و به زودی به جمع آوری کمک هزینه‌های آنان خواهیم پرداخت.
 
دورعلی با اشاره به موقفه حسین علی البرز و اختصاص تمام اموال این فرد به اوقاف، اظهار کرد: اثر بخشیدن اموال و یا همان وقف را در جامعه نمی‌توان نفی کرد، اگر هر فردی به جای اینکه هدیه خود را سازمان‌ها بگیرد، از واقفین و خیرین دریافت کنند، حس قشنگ و زیباتری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار