وجود بیش از هزار مددجوی بهزیستی در فراهان

رئیس بهزیستی شهرستان فراهان از بیش از هزار مددجوی زیر پوشش این اداره خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمدی رئیس بهزیستی شهرستان فراهان در حاشیه همایش معلولان که به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان در خنجین برگزار شد گفت: اداره بهزیستی فراهان بیش از هزار مددجوی تحت پوشش دارد و به آن‌ها خدمات رسانی می‌کند.


محمدی با بیان اینکه این جشن برای پاسداشت منزلت معلولان در خنجین برگزار شد افزود: بسیار خوشحالیم که در کنار مراکز آموزشی و توانبخشی در راستای کاستن از آلام جامعه معلولان شهرستان گام برمی داریم و امیدواریم که بتوانیم زمینه شکوفایی توانمندی‌های آن‌ها را فراهم سازیم.

سجادی فرماندار شهرستان فراهان هم با بیان اینکه همه باید در فراهم سازی شرایط زندگی بهتر برای این قشر خاص جامعه تلاش کنیم گفت: در این راستا مسئولان فراهان تلاش بسیار کرده تا بتوانند در حد توان خود از معلولان حمایت و به آن‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه معلولان هر جامعه‌ای بیشتر از هر چیزی نیازمند درک عمیق مسئولان و مردم از توانمندی‌های آن‌ها هستند افزود: باید در جامعه ما شرایطی را فراهم کرد تا بتوان این قشر مانند سایر اقشار جامعه به زندگی بپردازند و حقوق آن‌ها در زمینه‌های گوناگون، چون مناسب سازی معابر شهری، بحث استخدام در دستگاه‌ها و ... مد نظر مسئولان قرار گیرد.


همایش روز جهانی معلولان با حضور مردم، مسئولان و جامعه معلولان شهرستان فراهان در شهرخنجین برگزار شد ودر پایان مراسم از مددجویان کارآفرین شهرخنجین تقدیرشد.


انتهای پیام / ج


همایش   معلولان شهرستان فراهان  در خنجین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.