ادعای کوشنر: صلح میان اعراب و اسرائیل امری بسیار مهم برای خاورمیانه است!/ترامپ هنوز درباره انتقال سفارت تصمیم نهایی را نگرفته است

کوشنر طی سخنانی در مرکز «سابان» مدعی شد بسیاری از کشور‌های منطقه به این نتیجه رسیده‌اند که اسرائیل نسبت به ۲۰ سال پیش، متحد بهتری برای آنهاست.

صلح میان اعراب و اسرائیل امری بسیار مهم برای خاورمیانه است!/ترامپ هنوز درباره انتقال سفارت تصمیم نگرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی 24، جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مشاور ویژه او در ارتباط با صلح خاورمیانه امروز در سخنانی در مؤسسه سابان، گفت: برای حل مشکلات در خاورمیانه با توجه به اتفاقاتی که در آنجا در حال رخ دادن است -مانند داعش، جاه طلبی های هسته ای ایران(!) و یا گروه های افراطی- به این نتیجه می رسید که مساله صلح میان فلسطینی ها و اسرائیل امری است که باید اولویت داده شود تا دیگر مشکلات نیز در کنار آن به شکل بهتری حل شوند. و برای همین این مساله را رئیس جمهور (ترام‍‍پ) در اولویت کارهای خود قرار داده است و می خواهد راه حلی برای آن پیدا کند.

داماد ترامپ در ادامه اظهاراتش در مرکز سابان مدعی شد: با بروز پیشرفت ها و تحولات در خاورمیانه، بسیاری از کشورهای این منطقه، خواستار رسیدن به اهداف جدید و مشترکی بوده اند. آنها اکنون با نگاه کردن به تهدیدات در منطقه و با در نظر گرفتن شرایط جدید اکنون این کشورها به این نتیجه رسیده اند که اسرائیل، نسبت به 20 سال گذشته، متحد بهتری برای آنها به شمار می رود و این مساله به سبب وجود ایران، داعش و افراطی گری است.

کوشنر افزود: ترامپ هنوز تصمیم نهایی درباره اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اتخاذ نکرده است و همچنان در حال بررسی مسائل گسترده مختلف در این باره است.

 

انتهای پیام/

اظهارات بی‌اساس کوشنر در مؤسسه سابان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار