همراه باشهدا؛

زندگی نامه شهید آجودانی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهیدآجودانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهید رشید آجودانی از فرزندان دلاور خطه ایثار و شهادت سلدوز قهرمان پرور بود كه به سال 1345 در خانواده مؤمن و متعهد به دنیا آمد.

شهید قبل از پیروزی انقلاب با وجود مشغله های فراوان فقر و محرومیت از یك سو و علم و تحصیل از سوی دیگر فعالانه در راهپمایی ها و تظاهرات شركت می كرد تا اینكه شكوفه انقلاب به گل نشست و زمینه عظیم جهاد و شهادت آماده گشت.

ایشان از هواداران واقعی خاندان رسول اكرم (ص ) بودند كه با اعتقاد راسخ و ایمان استوار خود عاشقانه به عزاداری امام حسین (ع) پرداخته و از مكتب انسان او درس می گرفتند.

این شیفته مجذوب و دلباخته محبوب تاب دور بودن از دیار محبوب را نیاورد لذا كوله بار شهادت را بر بست و به سوی جبهه های نور علیه ظلمت شتافت و حماسه آفرید تا اینكه به تاریخ 23 / 9 / 63 به شهادت رسید.


انتهای پیام/

بیوگرافی شهید رشید آجودانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار