نصب تمثال ۱۲۰شهید شهرستان دنا در میادین شهر سی سخت

همزمان با هفته وحدت و با حضور مسولین استانی و شهرستانی ۱۲۰تمثال شهدای شهرستان دنا در میادین شهر سی سخت نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد؛مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ؛امام جمعه شهر سی سخت ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا و جمعی از مسولین شهرستانی نصب تمثال۱۲۰شهید شهرستان دنا و افتتاح دو طرح عمرانی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان انجام گرفت.

سرهنگ پاسدار ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا در این مراسم با تبریک هفته وحدت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از ضروریات جامعه است.

وی به نصب ۱۲۰تابلوی تمثال شهدا در شهر سی سخت اشاره کرد و افزود: با همکاری کنگره شهدای استان، بنیاد شهید شهرستان وشهرداری سی سخت ۱۲۰ تابلوی تصاویر شهیدان شهرستان دنا در سطح معابر و خیابان های این شهر نصب گردید‌

فرمامده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به افتتاح مسجد،آسایش گاه سربازان و کلنگ زنی میدان صبح گاه ساختمان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا از دیگر پروژه ها دانست و گفت: مسجد این فرماندهی به نام شهید محسن حججی و آسایشگاه سربازان نیز به نام زنده یاد مهندس حاج اسماعیل حیدری از پاسداران این ناحیه نام گذاری شده است.

ستوده به اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه ها اشاره کرد وافزود:اعتبارات لحاظ شده برای پروژه ها افزون بر ۶۰۰ میلیون ریال است.

در پایان این مراسم به پاس زحمات و تلاش های شبانه روزی سرگرد عباس سینایی مسول سازندگی ناحیه بسیج شهرستان دنا جهت احداث این نماز خانه و آسایشگاه سربازان ،با اهدای لوحی قدردانی شد.

انتهای پیام/غ

افتتاح دو طرح عمرانی ناحیه مقاومت بسیج دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.