افتتاح چهار طرح ورزشی در شهرستان بویراحمد

چهار طرح ورزشی شامل 2 سالن چندمنظوره و 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال روز دوشنبه با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویراحمد افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ این طرح ها شامل 2 سالن ورزشی و 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال بوده که اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال برای ساخت آنها هزینه شده است.

سهم هر کدام از سالن های ورزشی از این میزان اعتبار 12.5 میلیارد ریال و سهم هر کدام از 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال نیز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

متراژ هر کدام از زمین های چمن مصنوعی فوتبال 10 هزار و 30 مترمربع و زیربنای هر کدام از 2 سالن ورزشی نیز 2 هزار و 500 مترمربع است.

نـماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: ظرف 2 سال گذشته افزون بر 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت برای حوزه ورزش در شهرستان های بویراحمد و دنا اختصاص یافت که تاکنون حدود 30 طرح اجرا شده و 50 طرح نیز در حال ساخت است.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: پیگیری های لازم برای 2 برابر شدن این میزان اعتبار در سال آینده انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پس از افتتاح این چهار طرح ورزشی از چند روستای بخش کبگیان بویراحمد نیز بازدید و از نزدیک در جریان برخی مشکلات و خواسته های مردم این مناطق قرار گرفت.

زارعی در جمع مردم دلی خمسیر از بخش کبگیان شهرستان بویراحمد گفت: با وجود تلاش های مسئولان و دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به روستاها ظرف چهار سال گذشته در دولت یازدهم اما به دلیل عمق مشکلات چندان برای مردم قابل ملموس نیست.

وی تصریح کرد: مطالعات طرح گاز رسانی به روستای دلی خمسیر و 20 روستای دیگر از بخش کبگیان انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آنها اغاز خواهد شد.

شهرستان بویراحمد با جمعیتی حدود 290 هزار نفر دارای چهار بخش مرکزی، مارگون، لوداب و کبگیان است.

دهستان سپیدار، جلیل و بابکان با جمعیتی حدود هشت هزار و 500 نفر در 45کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام/غ

 افتتاح طرح های ورزشی در بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.