وضعیت تامین برق در شهرستان کهگیلویه بحرانی است

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه شرایط تامین برق در این شهرستان بحرانی است، گفت: ایستگاه‌های فوق توزیع برق هرچه سریعتر راه اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی پوزش در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: شرایط تامین برق در این شهرستان بحرانی بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی دو ایستگاه فوق توزیع پادوک و قلعه رئیسی برای تامین برق شهرستان کهگیلویه در آینده ضروری است، عنوان کرد: در غیر اینصورت به طور حتم این شهرستان در آینده با مشکل جدی تامین برق مواجه‌ می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه طی دو سال گذشته تلاش‌های مطلوبی در حوزه برق صورت گرفت، ابراز کرد: در صورتی حداقل یکی از ایستگاه‌های فوق توزیع برق راه اندازی نشود به طور حتم مشکلات فراوانی در آینده دست به گریبان است.

تغییر مدیریت‌ها به معنای ناکارامدی نیست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه تغییر مدیریت‌ها به معنای ناکارآمدی نیست، افزود: در 3 سال اخیر از هیچ تلاشی برای کاهش نرخ تلفات انرژی دریغ نکردیم.

داود راهزادی بیان کرد: نرخ تلفات انرژی در استان هم اکنون 16 درصد بوده که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و برنامه زمان بندی باید تا پایان امسال به 13 درصد برسد که البته روند فعلی امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه تغییر مدیر شرکت برق شهرستان کهگیلویه با هدف انتقال تجارب و سرعت بخشی خدمات به مشترکان انجام شد، گفت: پیگیر راه اندازی ایستگاه‌های فوق توزیع در شهرستان کهگیلویه هستیم که امیدوارم با تامین اعتبار لازم در آینده‌ای نزدیک این ایستگاه‌ها با همکاری برق منطقه‌ای خوزستان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

در پایاین این آئین از خدمات خسرو پرویزی مدیر سابق شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه تقدیر و مهرداد تابش‌فر به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/غ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.