استاندار سمنان:

مشکلات آب شرب مناطق روستایی شاهرود رفع می شود

استاندار سمنان گفت : مشکلات تأمین آب شرب مناطق روستایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی رفع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه جلسه بررسی مشکلات منطقه شاهرود و میامی گفت : تأمین آب شرب برای مناطق روستایی مهم‌ترین مطالبات مردم است که باید از سوی دولت برنامه ویژه‌ای برای تحقق این امر تدوین و اجرایی شود.


وی با تأکید بر اینکه مشکلات تأمین آب شرب مناطق روستایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی رفع می‌شود افزود: بیارجمند یکی از دورترین منطقه استان سمنان شهرستان در شهرستان شاهرود است که این شهر ظرفیت خوبی در حوزه صنعت دارد.


استاندار سمنان با اشاره به بازدید از شرکت تولیدی سیمان در این منطقه گفت : این شرکت تولیدی بالغ‌بر 12 سال است که در این منطقه فعالیت می‌کند و در زمره مردمی‌ترین شرکت‌های تولیدی در استان قرار دارد.


وی ابراز داشت: در ابتدای فعالیت این واحد تولیدی بالغ‌بر 42 هزار نفر از مردم شهرستان شاهرود در این شرکت تولیدی سهام‌دار بودند که اکنون این رقم به 38 هزار نفر کاهش‌یافته است.


خباز بابیان اینکه قشر ضعیف جامعه با مبالغ بسیار اندک نیز در اینجا به‌عنوان سهام‌دار عضو هستند تصریح کرد: برنامه خوبی برای توسعه و رونق تولید در این واحد تولیدی تدوین‌شده است که در سه فاز مجزا اجرایی می‌شود.


وی اضافه کرد: یک برنامه در بازه زمانی 8 ماهه، یک برنامه به مدت یک سال و در فاز سوم این برنامه به مدت 21 ماه اقداماتی انجام می‌شود که به هدف نهایی یعنی رونق تولید و توسعه اشتغال در این شرکت تولیدی دست می‌یابیم.


استاندار سمنان با اشاره به برخی مشکلات شورای شهر بیارجمند با برخی ادارات در استان سمنان افزود: رفع این مشکلات در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام / ه


جلسه بررسی مشکلات منطقه شاهرود و میامی با حضور استاندار برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار