کمک 50 میلیون تومانی خیرسلطانیه‌ای برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کمک 50 میلیون تومانی خیرسلطانیه‌ای برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خیران زنجانی به‌منظور کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان کمک کرده‌اند، گفت: بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان از مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در استان زنجان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.

وی بابیان اینکه کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده در استان زنجان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در پنج مرحله به این استان ارسال‌شده است، افزود: کمک‌های غیر نقدی خیران زنجان به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در قالب 45 کامیون و کامیونت به این استان ارسال‌شده است.

صفری با اشاره به اینکه با کمک‌های مناسب هم‌وطنان عزیز نیازهای اولیه زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تا حدودی برطرف شده است، ادامه داد: اسکان زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و ساخت مسکن برای آن‌ها مهم‌ترین نیاز فعلی آسیب دیدگان از زلزله است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به برنامه‌ریزی برای ساخت 100 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با استفاده از کمک‌های خیران زنجانی اشاره کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم با مشارکت مسئولانه خیران زنجانی برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان استان کرمانشاه بخشی از آلام آسیب دیدگان زلزله در این استان تسکین یابد.

وی از کمک 50 میلیون تومانی یک خیر سلطانیه‌ای به‌منظور ساخت مسکن برای آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با کمک خیر سلطانیه‌ای زمینه ساخت 5 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه فراهم شد.

صفری با قدردانی از همراهی خیران زنجانی در کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و دعوت از آن‌ها برای مشارکت در ساخت مسکن برای آسیب دیدگان از زلزله، افزود: خیران زنجانی می‌توانند کمک‌های خود را از طریق حساب شماره 0108640425009 یا به شماره کارت 6037991199521123 یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در ساخت سرپناه امن برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن

برنامه‌ریزی برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.