هوشمندسازی شهر بیرجند نیز در دستور کار است

شهردار بیرجند گفت: هوشمندسازی شهر بیرجند نیز در دستور کار است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  جاوید،شهردار جدید بیرجند پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار بیرجند گفت: هوشمندسازی شهر بیرجند نیز در دستور کار است.

وی افزود: از همین ابتدای کار باید سیاست کاری شهرداری و سازمان‌های وابسته تدوین و بر همان اساس عمل شود که خدمت صادقانه به مردم در رأس امور شهرداری بیرجند است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات و رعایت عدالت اجتماعی در خدمات شهری از اولویت‌های کاری شهرداری بیرجند است،گفت: بر اساس ظرفیت‌های موجود، نقاط قوت، ضعف و فرصت‌ها باید برنامه‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت تدوین و به مرحله اجرا در آید.

جاوید با بیان اینکه در حال حاضر توسعه فضای سبز در بیرجند بسیار حائز اهمیت است،افزود: لازمه اجرای یک فضای سبز خوب تامین آب است که متاسفانه چند سالی است در کشور و به ویژه در خراسان جنوبی با کمبود آب مواجه هستیم که با تغییر سیاست‌های کاری اعم از تغییر آبیاری می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پساب فاضلاب شهر بیرجند که یک ظرفیت تمام نشدنی است،گفت: بزرگترین پارک شهری استان با عنوان "پارک سلامت" در آینده‌ای نزدیک در بیرجند احداث می شود.

در این مراسم از زحمات عباسعلی مدیح شهردار سابق تقدیر و محمدعلی جاوید به عنوان شهردار جدید بیرجند معرفی شد.
انتهای پیام/ب


برگزاری مراسم تکریم و معارفه شهردار بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار