موسوی:خوشحالم که توانستم جواب مزد زحماتم را با کسب مدال برنز بگیرم

دارنده مدال برنز جهان گفت: خیلی خوشحالم که توانستم جواب مزد زحماتم را با کسب مدال برنز بگیرم البته می شد نقره بگیرم که با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،ایوب موسوی درباره مدال برنزی که در مسابقات جهانی کسب کرد،اظهار داشت:خوشبختانه مسابقه خوبی بود و در ضمن سطح مسابقات هم از کیفیت بالایی برخوردار بود به طوری که تمام قهرمانان جهان و المپیک در این رقابت ها حضور داشتند و خیلی خوشحالم که توانستم جواب مزد زحماتم را با کسب مدال برنز بگیرم.

او ادامه داد:در حرکت‌آن چنان که باید‌ آمادگی کاملی نداشتم اما تازه در حرکت دوم بدنم شروع به گرم کردن کرد.برای کسب مدال مجموع لازم بود تا وزنه 171کیلوگرم را مهار کنم که خدا کمکم کرد و موفق شدم این وزنه را مهار کنم.من موفق به مهار وزنه 214 کیلوگرم شدم و به مدال برنز دست یافتم و چنانچه 218 را بالای سر می بردم رنگ مدالم از برنز به نقره تغییر می کرد اما شانس با من یاری نکرد تا به این امر نائل شوم.

موسوی در پایان گفت:خیلی خوشحالم که در اولین حضورم در رقابت های جهانی توانستم به 2مدال برنز برسم.پس از این اتفاق تمام اعضای تیم بسیار خوشحال بودند که به مدال رسیدم.از حق نباید گذشت بهداد واقعا برایم سنگ تمام گذاشت و برای تک تک دوستانم دعا می کنم تا آنها هم به مدال برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار