سرهنگ راسخ خبر داد

بازداشت سارقی با 8 دستگاه تلفن همراه مسروقه

رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک، با اشاره به دستگیری یک سارق تلفن همراه در محدوده میدان ونک، گفت: در بازرسی از وسایل همراه این سارق، هشت دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک اظهار کرد: پیرو شکایت های متعدد شهروندان ساکن محدوده ملاصدرا و شیراز در خصوص سرقت های مکرر تلفن همراه از سوی یک سارق موتورسوار، تیمی از ماموران این کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق ضمن پرسه در محدوده های مذکور با موتورسیکلت اقدام به قاپیدن تلفن همراه شهروندان کرده و به سرعت از محل می گریزد، اما در بررسی های تکمیلی چهره و مشخصات موتورسیکلت وی به دست ماموران افتاد.

رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک، ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات و استعلام های صورت گرفته محل اختفای متهم در محدوده جنت آباد شناسایی شد و با کسب دستور قضایی و همکاری با ماموران کلانتری 133 شهرزیبا، ماموران به محل اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی این سارق را در مخفیگاهش بازداشت و به همراه اموال مکشوفه از محل به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ راسخ، تصریح کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و همچنین به هشت فقره سرقت دیگر تلفن همراه در محدوده های مذکور نیز اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

انتهای پیام/

سارق موتورسوار تلفن قاپ دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار