سیستم گرمایشی بیش از ۵ هزار کلاس در زنجان گاز سوز است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:از هفت هزار و 278 کلاس درس فعال در سطح استان ،سیستم گرمایشی پنج هزار و 575کلاس از طریق سوخت گاز تامین می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان  زنجان گفت: ۷۶ درصد از سیستم گرمایشی مدارس  استاندارد است و این مدارس از سیستم گرمایش مرکزی استفاده می‌کنند.

وی با بیان تفکیک نوع سیستم‌های گرمایش کلاس‌ها عنوان کرد:حدود ۹ درصد از کلاس‌ها از طریق بخاری‌های استاندار نفت سوز و ۳ درصد از کلاس‌ها از بخاری‌های گاز سوز استاندارد برای گرمایش کلاس استفاده می‌کنند.

عبادی با اشاره به اینکه تعداد کلاس‌های استفاده کننده از بخاری‌های نفت سوز نسبت به بخاری‌های گازسوز بیشتر است گفت:بخشی از روستا‌های استان از نعمت گاز برخوردار نیستند و به ناچار در کلاس‌های درس از بخاری‌های نفتی استفاده می‌شود.

وی در ادامه گفت: در نزدیک به ۱/۶ درصد از کلاس‌های باقی مانده نیز از بخاری‌های برقی تابشی استفاده می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد:نسبت به سال گذشته در استاندارد کردن سیستم‌های گرمایشی حدود ۶ درصد افزایش در منابع گاز سوز و حدود یک درصد افزایش گرمایش از طریق سوخت گازوئیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تامین سوخت مناطق صعب‌العبور و کوهستانی در دست انجام است، عنوان کرد: این اقدام برای پیشگیری از بروز مشکل در فصل سرد سال پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ر


استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.