دیدار سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی باامام جمعه خوی

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان استانی با امام جمعه شهرستان خوی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ قاسم جلیلی نژاد سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی طی دیدار با امام جمعه خوی و ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه ICT آذربایجان غربی گفت: با تکمیل شبکه ملی اطلاعات و برقراری کامل دولت الکترونیک تمام خدمات دولت در دورترین روستاها به سهولت قابل دسترس شده و موجب کاهش هزینه برای روستائیان ، کاهش ترددهای مضاعف به شهرها و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و مهاجرت روستائیان به شهر ها می شود.

وی افزود: به همین منظور جلسات شهرستانی با حضور نمایندگان مردم شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران و مدیران دستگاه های استانی وزارت متبوع صورت می گیرد تا مشکلات و کمبود های زیر ساخت های ارتباطی شهرستانها احصاء شود و برنامه توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان ها و روستاهای آنها همگام با مراکز استان به صورت متوازن توسعه یابد.

حجت الاسلام شکوری امام جمعه شهرستان خوی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته درحوزه فاوای استان، گفت: برخلاف برخی سازمان ها که بیشتر در چشم مردم می باشند عملکرد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قابل تقدیر است .

امام جمعه شهرستان خوی گفت: دیگر ارگان ها باید از ظرفیت زیرساخت های ارتباطی که این مجموعه برای ایجاد و توسعه آن تلاش می کنند باید به نفع مردم کمتر برخوردار روستاها استفاده کنندو خدمات دولتی را از این بستر در اختیار مردم قرار دهند.

حجت الاسلام شکوری اظهار داشت: مسئولین استانی نیز باید از این بستر برای کاهش ترددهای مسئولین شهرستانی به مرکز و حضور مستمر مسئولین در محل کار خود و رسیدگی به مشکلات مراجعین استفاده کرده و جلساتشان را از طریق این تکنولوژی ها پیش ببرند تا هم در هزینه های دولتی و هم در زمان صرفه جویی شود.

انتهای پیام/م

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی باامام جمعه خوی دیدارکرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.