سند چشم انداز توسعه سیریک تدوین می شود

رییس شورای شهرستان سیریک از تدوین سند چشم انداز توسعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،

مسعود رئیسی رییس شورای شهرستان سیریک گفت: سند چشم انداز توسعه شهرستان سیریک با هدف پیشرفت همه جانبه این شهرستان تدوین خواهدشد.


وی افزود: شوراهای اسلامی شهرستان برآیندی از توانمندی شوراهای اسلامی شهر و روستا است که باید نقش آفرینی اثربخشی در توسعه شهرستان داشته باشد.


رییس شورای شهرستان سیریک گفت:شوراها از جایگاه ومنزلت بالایی برخوردار هستند وهریک از شوراهای شهرها وروستاهای شهرستان دارای پتانسیل ونقاط قوتی اند که باید از آنان برای پیشرفت وتوسعه شهرستان بهره برد.


 مسعود رئیسی افزود: شهرستان سیریک درحال حاضر سوار بر قطار پیشرفت وتوسعه است وهمگان باید به سرعت بخشیدن حرکت این قطار کمک کنند.


وی با اشاره به اینکه روستاها سهم بسزایی در پیشرفت شهرستان دارند گفت: مشکلات روستاها به زودی تدوین و درراستای حل آنان تا حصول نتیجه تلاش خواهدشد.


رئیس شورای شهرستان سیریک افزود: شوراهای اسلامی بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم هستند و با توجه به نقش انتخابی مردم در گزینش اعضای شوراها این افراد نمایندگان مردم و برآمده از مطالبات آنان هستند که باید به کارکردی درست براساس قانون به مطالبات موکلین خود پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/ر

تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان سیریک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.