رئیس ستاد اقامه نماز کشور :

فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ترویج نماز در جامعه

رئیس ستاد اقامه نماز کشورگفت: برنامه‌های ما نباید به گونه‌ای باشد که توجه زیاد به فضای مجازی ما را از تبلیغ حضوری و ارتباط حقیقی با مردم غافل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: برنامه‌های ما نباید به گونه‌ای باشد که توجه زیاد به فضای مجازی ما را از تبلیغ حضوری و ارتباط حقیقی با مردم غافل کند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی صبح امروز در پیام ویدیوئی به اجلاس استانی نماز یزد که به میزبانی استان یزد با اشاره به اینکه فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارتباط با مردم است، اظهار داشت: باید از ظرفیت های این فضا برای ترویج هرچه بهتر و بیشتر ارزش های دینی به ویژه نماز در جامعه استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: البته باید مراقب بود که این فضا سبب نشود که ما از فضای حقیقی غافل شویم و به نوعی ارتباط خودمان را با مردم به بهانه اینکه در فضای مجازی با آن ها ارتباط داریم قطع کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: این موضوع دقیقا می شود همانند برخی فیلم هایی که مردم را از نماز و مسجد رفتن دور می کنند، باید مراقب باشیم که با چنین اقداماتی زمینه ای را فراهم نکنیم که تنها در فضای مجازی با جامعه ارتباط داشته باشیم.

قرائتی تصریح کرد: در صورتی که به این نکته توجه داشته باشیم که ارتباط در فضای مجازی و حقیقی را به صورت مشترک حفظ کنیم، قطعا فضای مجازی فرصت بسیار خوبی است که می توانیم از آن برای ترویج نماز در جامعه و افزایش توجه افراد به اقامه نماز استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی

فضای مجازی و حقیقی را به صورت مشترک حفظ کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار