علی حسینی: پس از سال‌ها غیبت تجربه رقابت‌های جهانی رضایت بخش است

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت:بسیار خوشحالم که بعد از مدت‌ها می‌توانم تیم ملی وزنه برداری را در رقابت‌های جهانی همراهی کنم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید علی حسینی ملی پوش فوق سنگین تیم ملی درباره شرایطش برای حضور در رقابت‌های فوق سنگین مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: بسیار خوشحالم که بعد از مدت‌ها می توانم تیم ملی وزنه برداری را در رقابت های جهانی همراهی کنم و وزنه بزنم. خدا را شاکرم که توانستم در این رقابت ها حضور پیدا کنم و امیدوارم بتوانم با توجه به تمریناتی که در طول این مدت سپری کرده ام،بتوانم نه تنها خوب ظاهر شوم بلکه با کسب نتیجه ای خوب باعث شادی مردم عزیز کشورم  شوم.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه رقابت گفت: من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم با کسب بهترین نتیجه باعث خشنودی مردم کشورم شوم.

علی حسینی درباره رقابت با بهداد سلیمی و وزنه‌بردار گرجستانی گفت: ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم و همان طور که می دانید بهداد وزنه‌بردار با تجربه‌ای است که توانسته چندین دوره قهرمان مسابقات جهانی شود. وزنه بردار گرجستانی لاشاتالاخادزه با کیفیت است. تلاش می‌کنیم من  به کمک بهداد بهترین عنوان را در رشته فوق‌سنگین برای ایران بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

اظهارات علی حسینی درباره پیش بینی اش از رقابت فوق سنگین رقابت های جهانی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار