معاون اول رئیس پارلمان عراق: خادم الحرمین در واقع خادم و حامی آمریکا و اسرائیل است

«شیخ همام حمودی» تاکید کرد امروز همه مصیبت‌های ما از اسرائیل و حامیان آن است و خادم الحرمین در واقع خادم و حامی آمریکا و اسرائیل است.

معاون اول رئیس پارلمان عراق: خادم الحرمین در واقع خادم و حامی آمریکا و اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شیخ همام حمودی، معاون اول رئیس پارلمان عراق در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران تصریح کرد: کسانی آمدند و چیزی به نام داعش برای ما ساخته و پرداخته کردند تا ملت ما را بکشد و سرزمینهای ما را اشغال کند یا اینکه ما را به کشتن یکدیگر سوق بدهد. اما الحمدالله ما با دستان خودمان و نه با ائتلاف بین المللی! بر داعش پیروز شدیم. دستاوردهایی میدانی را ملتها محقق کردند؛ در سوریه و عراق و لبنان و در هر منطقه ای این ملتها هستند که با چالشها روبرو می شوند. داعش طرح و توطئه ای صهیونیستی است. درست است که نام اسلام را با خود یدک می کشد! و با این عنوان خواستند جوانان پاک و متدین را به خود جذب کنند و می خواستند جوانانی را که با تمدن غرب و فسق و فجور مخالفند به سمت خود بکشانند اما به سمتی سوق دادند که دستانی صهیونیستی و غربی آن را اداره می کند.

وی گفت: ملت ما پاک است و اسلام را دوست دارد و با شعارهای اسلامی زندگی می کند از اینرو داعش را بطوری دقیق ساختند که قلبها را به سمت آن بکشانند داعش می خواست بگوید ما اسلام را به اصل خود باز می گردانیم داعش با قالبها و ظواهر و عناوین می خواست این کار را انجام بدهد. با نام دولت اسلامی! حتی کسی را به عنوان خلیفه انتخاب کردند تا با همان خلافت و بازگشت به گذشته با مقدسات مردم بازی کنند. با نامها و لباسها و ظواهر خود می خواستند مردم را بفریبند اما جوهره دین اصیل اسلام در عدالتخواهی و کرامت انسانی و ساختن کشورها و رفتارهای پسندیده با یکدیگر ریشه دارد و تروریستها همه ارزشهای اسلامی را به مسائلی منفی تبدیل کردند و سهل بودن و تسامح اسلام را به تندی و خشونت تبدیل کردند. آزادی تفکر و آزادی بیان انسان را با سرکوب و از بین بردن یکدیگر تغییر دادند. ساخت و ساز و پیشرفت را با شکنجه و ویران کردن و تخریب جایگزین کردند و اینها همه درست برعکس چهره واقعی اسلام است. اما این توطئه را به نام اسلام پیش بردند. توطئه ای که با آن می خواستند با نام اسلام ضد اسلام را عملی کنند. از اینرو در بین ملتها و جوانان ما سئوالاتی ایجاد شد اگر بخواهم مسلمان باشم آیا این اسلامی است که باید به آنان افتخار کنم؟ اسلامی که با آواره کردن و اسیر گرفتن و کشتن و تکفیر کردن و تبعید و با این روحیه مغایر با بشریت باید به اجرا در آید؟ آیا این اسلام است؟ از اینرو من به عنوان جوان امت که به دنبال آینده ای خوب هستم باید به غیر از اسلام فکر کنم! همانطور که امروز می بینیم به سکولاریسم و لیبرالیسم و تکفیر و الحاد و غیره دعوت می شود.

معاون اول رئیس پارلمان عراق ادامه داد: این توطئه ای بزرگ است که صهیونیستم ایجاد کرده است تا همه کشورهای مهم را که دور تا دور اسرائیل قرار دارند از جمله لبنان و سوریه و مصر و عراق و حتی جزیره العرب ویران کند تا اسرائیل بتواند در این منطقه باقی بماند. صدها سال است که غرب آسیا و این منطقه همیشه در جنگ و خونریزی به سر می برد و شدیدترین آن در برهه کنونی است که با وجود تکفیریها صورت می گیرد. تکفیریها همه توجه ها را از رویارویی با اسرائیل و آزادی قدس و از بین بردن این رژیم به سمت ایجاد ائتلافها برای کشتن یکدیگر سوق دادند. آنها می خواستند یکدیگر را تکفیر کنیم اسرائیل این روند را ادامه می دهد و از آن حمایت می کند.

وی همچنین تاکید کرد: امروز همه مصیبتهای ما از اسرائیل و حامیان آن است . به رغم همه این مصیبتها بحمد الله دستاوردهایی خوب و واقعی با محور مقاومت محقق شده است. در عراق ملت ما متدین است به رغم اشغال و طرحهای طایفه گرایانه و محاصره و کمبود ذخایر مالی به دلیل اقدام عربستان سعودی در تضعیف قیمتهای نفت، اما هنگامی که فتوای آیت الله سیستانی صادر شد پاسخ مثبت به آن بسیار عالی بود و جهان را شگفت زده کرد یک شخص عابد و یکی از اولیای الهی در منزل خود فتوایی برای محافظت از عراق صادر کرد و آن را فتوای «جنگ وجود» نامید اما ملت همه با هم به پاخاست و به این فتوا پاسخ مثبت داد. نیروهای مقاومت قبلا نیز بودند اما با این فتوا همه ملت به پاخاست و تجربه ای بسیار خوب به دست آورد. جوانان مومن به جهاد رفتند ما ارتش و پلیس داشتیم و شمار نیروهای آنها هم بسیار زیاد است و سلاح کاملی نیز در اختیار دارند. اما دشمنانی که در مقابل ما مبارزه می کردند با عقیده می جنگیدند بنابراین نیاز به گروه جدیدی از جنگجویان بود که با عقیده رودرروی آنان بایستند.  امروز همه مصیبتهای ما از اسرائیل و حامیان آن است و خادم الحرمین در واقع خادم و حامی آمریکا و اسرائیل است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
اهورا
۰۸:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
واقعا درست گفته .پادشاه سفاک سعودی خائن حرمین شریفین است
آخرین اخبار