همزمان با روز دوم رزمایش مردم یاری ارتش قرارگاه پدافند هوایی در منطقه عشایر نشین چاه عمار بیرجند به ارائه خدمات درمانی پرداخت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با روز دوم از طرح مردم یاری بزرگ محمد رسول الله ارتش در استان‌های شرق و جنوب شرق کشور؛ گروه پزشکی و درمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با حضور در منطقه عشایرنشین چاه عمار شهرستان سربیشه بیرجند به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر ساکن در این منطقه پرداختند.

دکتر محمد کریم هروی سرپرست گروه درمانی اعزامی قرارگاه پدافند هوایی ارتش در این باره اظهار کرد:یکی از برنامه‌های روز دوم طرح بزرگ مردم یاری ارتش حضور در میان عشایر چادر نشین منطقه چاه عمار سربیشه بیرجند است که گروه پزشکی پدافند هوایی ارتش متشکل از تخصص‌های قلب، پوست، اطفال، دندانپزشکی، دامپزشکی و بهداشت روان با حضور در این منطقه به ارایه خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی پرداختند.

دکتر هروی خاطر نشان کرد:پس از معاینه و انجام اقدامات تشخیصی برای خانوار‌های ساکن در این منطقه دارو‌های مورد نیاز تجویز و دارو به صورت رایگان در اختیار عشایر قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار