بیمارستان ابوذر، بیش از 50 سال قدمت دارد

استاندار خوزستان بر ضرورت راه‌اندازی بیمارستان جایگزین ابوذر اهواز تا بهمن ماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از ساختمان در حال ساخت بیمارستان ابوذر اهواز، گفت: بیمارستان ابوذر قدمتی 50 ساله دارند که لازم بود این بیمارستان تغییر مکان داده شده یا در آن اصلاح اساسی انجام شود.


وی افزود: ساختمان این بیمارستان در گذشته و از ابتدا به عنوان بیمارستان احداث نشده است و پس از پیروزی انقلاب به بیمارستان تغییر کاربری داده شد.


شریعتی بیان کرد: بیمارستان ابوذر اهواز مرکز طبی کودکان استان خوزستان و تنها مرکز طبی تخصصی است که وظیفه آموزش طب کودکان را به طور ویژه در خوزستان بر عهده دارد اما در حال حاضر مردم به دلیل وجود شرایط نامناسب دچار نارضایتی شده اند که امیدواریم با راه‌اندازی این بیمارستان خدمات بهتری به مردم ارائه و موجب رضایت‌مندی مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان جایگزین با آخرین استانداردها احداث شده و تجهیزات مناسبی دارد ولی از آنجا که تربیت دانشجویان تخصصی و کارورزان جزو وظایف دانشگاه علوم پزشکی است، لازم بود از نظر آموزشی نیز امکانات آموزشی، اتاق اساتید و سالن کنفرانس‌های علمی برای ساختمان جدید این بیمارستان در نظر گرفته می‌شد که متأسفانه این امکانات را ندارد.


شریعتی تصریح کرد: اگرچه تخت‌های آی‌سی‌یو این بیمارستان جدید بیش از تخت‌های فعلی است، ولی نیاز استان خوزستان بیشتر از این است و باید با کمک استانداری تخت‌های آی‌سی‌یو افزایش یابد.

انتهای پیام/و


نارضایتی مردم از تنها مرکز تخصصی طب اطفال در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.