دایی: استحقاق زدن بیش از یک گل به پیکان داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حملات ما روی دروازه پیکان زیاد بود و استحقاق زدن بیش از یک گل به این تیم را داشتیم.

 

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از برتری تیمش مقابل پیکان  اظهار کرد: بازی جان‌داری بود و دو تیم از دقیقه یک تا ۹۰ فوتبال بازی کردند. پیکان به غیر از دو موقعیتی که از زاویه بسته داشت کار خاص دیگری نتوانست انجام دهد و سایپا در اکثر زمان بازی مالک بازی بود.

او ادامه داد: نخستین بازی بود که ما این قدر شوت به سمت دروازه زدیم. حملات ما به روی دروازه حریف زیاد بود و استحقاق ما بیش از یک گل بود. می‌توانستیم حداقل با نتیجه ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر پیکان را شکست دهیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم زیرا نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. شما اگر نگاه کنید می‌توانید ببینید که سایپا جوان‌ترین تیم لیگ است. بازیکنان جوان زیادی داریم که کم‌کم به کار می‌آیند و سایپا می‌تواند با این جوان‌ها روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

ضعف هایمان را با جذب بازیکن پوشش می دهیم 

دایی اضافه کرد: برنامه ما برای نیم فصل دوم است و می‌خواهیم در انتهای فصل نتیجه خوبی بگیریم. با توجه به شرایطی که داشتیم تا امروز هم تیم‌مان بد کار نکرده است. فراز و نشیب زیادی داشتیم اما این فراز و نشیب را در نیم فصل دوم کمتر می‌کنیم. در نقاطی که نیاز به جذب بازیکن داریم ضعف‌های‌مان را بپوشانیم.

وی درباره اظهارات کی‌روش مبنی بر در اختیار گرفتن ملی‌پوشان پس از هر بازی در لیگ، گفت: من نمی‌دانم کی‌روش چه صحبتی کرده است. باید دقیقا بدانم که او چه صحبتی انجام داده‌ و بعد جواب بدهم.

داوری ها مهربانانه تر بود اکنون در بالای جدول بودیم 

دایی درباره شرایط تیم خودش هم گفت: متاسفانه در طول فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. در بازی امروز محمد دانشگر محروم بود،‌ عباس‌زاده مصدوم و چند بازیکن دیگر را در اختیار نداشتیم. شما ببینید از ابتدا من چه بازیکنانی را به میدان فرستادم و چه بازیکنانی در زمین بودند. ما تا امروز بد کار نکردیم اما اگر کمی داوری‌ها مهربانانه‌تر بود حداقل اکنون باید با اختلاف شش امتیاز بالای جدول بودیم.

او درباره عملکرد مهدی ترابی هم گفت: مهدی ترابی افت نکرده است. عملکرد او را در سال‌های قبل ببینید. آن چیزهایی که از ترابی می‌خواهیم به طور کامل انجام می‌دهد. ما اجازه نمی‌دهیم هر بازیکنی هر طوری که دلش خواست بازی کند. ترابی هم در تاکتیک تیمی ما قرار دارد و آن چیزهایی که من از او خواستم به نحو احسن انجام می‌دهد. مهدی واقعا افت نکرده اما خیلی بهتر از این‌ها می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار