با حضور معاون وزیر کشور؛

مرحله دوم طرح امید و نشاط اجتماعی استان بوشهر آغاز شد

مرحله دوم طرح امید و نشاط اجتماعی استان بوشهر با حضور مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا محبوبی ظهر سه‌شنبه در آیین افتتاح مرحله دوم طرح امید و نشاط اجتماعی در بوشهر اظهار داشت: یکی از مواردی که موجب کارآمدی نیروهای انسانی در یک جامعه در راستای توسعه می شود امید و نشاط است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای رتبه دوم سرمایه های اجتماعی در کشور است، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش جوانان این استان شاهد ارتقاء جایگاه استان بوشهر در این بخش در سطح کشور باشیم.

مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با بیان اینکه برنامه های اجتماعی خاص یک و یا دو دستگاه اجرایی نیست، خاطر نشان کرد: به دلیل وجود مشارکت در زمینه های اجتماعی توسط تمامی دستگاه های اجرایی استان بوشهر است که توانسته الگوی کشوری در زمینه نشاط اجتماعی شود.

محبوبی عنوان کرد: باید با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف با توجه به جوانان و به رسمیت شناختن آنها فاصله با جوانان را کاهش داد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی به ویژه در بین جوانان اجرا می شود.

مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با بیان اینکه برنامه های ویژه اوقات فراغت جوانان باید زمینه بالندگی و تکامل شخصیتی آنها را فراهم کند، تصریح کرد: در این صورت است که می‌توانیم شاهد توسعه جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی با بیان اینکه فاز نخست طرح های امید اجتماعی در کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به آسیب دیدگان این امر بود، خاطرنشان کرد: در فاز دوم ارتقاء نشاط اجتماعی اولویت اول است.

انتهای پیام/پ

 آغاز مرحله دوم  نشاط اجتماعی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.