تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه‌های علمیه و بنیاد حفظ آثار ایلام امضاء شد

مدیریت حوزه‌های علمیه ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان با موضوع دفاع مقدس تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضاء کردند.

تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه‌های علمیه و بنیاد حفظ آثار ایلام امضاء شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در دیدار با سرهنگ محمدرضا شرف‌بیانی مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: شکل گرفتن انقلاب به خاطر معرفی کردن دین پیامبراکرم(ص) به تمام دنیا بود و اگر انقلاب دشمن‌ستیز و استکبارستیز است به خاطر جایگاه ولایت در متن انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر در دفاع مقدس چیزی به عنوان ولایت نبود این حماسه بزرگ خلق نمی‌شد و با مطالعه‌ی وصیت‌نامه شهدا درمی‌یابیم که آن عزیزان بر ولایت و اطاعت از رهبری تاکید فراوان داشته‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه‌ی استان ایلام با بیان اینکه یکی از افرادی که در حفظ آثار شهدا پیشقدم بودند مقام معظم رهبری است و تاکید دارند که "زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها کمتر از شهادت نیست" که این مهم وظیفه‌ی همه‌ی ما را بیشتر می‌کند.

مرادبیگی با اشاره به شهادت 5 هزار طلبه در دوران دفاع مقدس گفت: امروز روحانیت با حضور فعال در اردوهای راهیان‌نور به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ  شرف‌‌بیانی هم در این دیدار اظهار کرد: تدبیری در بنیاد حفظ آثار در نظر گرفته شده تا حضور روحانیت در تبیین معارف دفاع مقدس به خوبی دیده شود.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس آماده است تمام امکانات خود را در اختیار حوزه علمیه قرار دهد و بتوانیم از پتانسیل روحانیت استفاده کنیم.

در پایان این دیدار بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تفاهم نامه همکاری امضاء شد. 

 

انتهای پیام/ع

امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین مدیریت حوزه‌های علمیه و بنیاد حفظ آثار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.