کارشناس هواشناسی خبر داد

دریا مواج و متلاطم می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش تدریجی پوشش ابر در آسمان استان خبر داد و گفت: از روز پنجشنبه دریا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

دریا مواج و متلاطم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده افزایش تدریجی پوشش ابر در آسمان استان و افزایش سرعت جریانات جنوبی در شمال خلیج فارس است.

وی اضافه کرد: با توجه به این وضعیت، طی روز پنجشنبه سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر به سبب وزش باد شدید جنوب شرقی مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین با توجه به وزش باد شدید از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه تشکیل پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت از امشب در قسمت‌های شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است.

وی گفت: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از امشب در سواحلی شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/پ

افزایش ابر در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.