تولید کانکس ها هنوز روند روبه رشدی ندارد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خواستار تدوین نقشه جامعی برای جانمایی کانکس در نقاط زلزله زده و استفاده از نیروها و کارشناسان بومی برای بازسازی این مناطق شد.

تولید کانکس ها هنوز روند روبه رشدی نداردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ فرهاد تجری عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه،  امروز چهارشنبه در شورای مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب که با حضور عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور و محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و بازوند استاندار کرمانشاه برگزار شد، گفت: بعد از زلزله پیام مقام معظم رهبری مرحمی بر زخم مردم بود.

وی گفت:در بحث کانکس ها، اکنون ۱۵ روز از سفر مقام معظم رهبری، تاکید، نگرانی و اصرار ایشان گذشته اما تولید کانکس ها هنوز روند روبه رشدی نداشته که بتوانیم کانکس ها را به مردم تحویل دهیم.

وی فرآیند تولید و تعبیه کانکس را خیلی ساده دانست و بیان کرد: این موضوع چیز سختی نیست و اگر امکانات می آوردند خیلی زود انجام می شد، که جای گله مندی است.

این مسئول گفت: طرح های هادی روستایی ما چندین سال است که بازنگدی نشده و اکنون فرصتی پیش آمده که ما هم روستاها را توسعه دهیم، هم یک بافت جدیدتر و محکمتر تعریف کنیم، هم محیط با رفاهی برای مردم بوجود آوریم و هم یک بازنگری در مورد روستاهای ۱۰۰ درصد تخریب شده انجام دهیم.

تجری با بیان اینکه بنیاد مسکن نیروی کافی برای پاسخگویی در نقاط زلزله زده ندارد، گفت: متاسفانه اولویت بندی خاصی در این زمینه وجود ندارد ما خواستار اولویت بندی بنیاد مسکن برای بازسازی هستیم.

وی تاکید کرد: خواهش ما این است که یک طرح جامع و شفافی برای جانمایی کانکس ها تدوین شود.

وی گفت: انتظار داریم از ظرفیت های محلی استفاده شود و کارشناسان خوبی که داریم به کارگیری شوند هزینه ای که به یک کارشناس در این شهرستان پرداخت می شود با هزینه ای که با یک کارشناس مامور از اصفهان  خیلی متفاوت است.

 

وی گفت: در بحث برق نیز انتظار داریم تعین تکلیف شود، چرا که شبکه برق نمی تواند بار برقی که وجود دارد را بکشد.در حوزه بهداشت و درمان هم نیاز به یک پایش و برنامه ریزی درست است. حمام و سرویس بهداشتی نیز از مطالبات مهم مردم بوده که انتظار داریم در این حوزه هم عنایت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ز

 

حمام و سرویس بهداشتی  از مطالبات مهم مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خواهش میکنیم ورزشگاه و سالن های ورزشی ادارات تربیت بدنی شهر کرمانشاه و شهرهای استان و برخی از مدارس شهرهای استان کرمانشاه را خالی کنید و برای اسکان موقت زلزله زدگان اختصاص دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی حل بشه
Germany
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
ولى مسؤلين قول دادند كه سريعتر ميشه!!
آخرین اخبار