احداث پارک ویژه معلولان در محدوده جنگلی ارم

همزمان با هفته معلولان، با دستور شهردار تبریز پارک ۲ هکتاری ویژه معلولان در محدوده جنگلی ارم احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ایرج شهین‌باهر، شهردارتبریزدر بازدید از برنامه‌های اجرایی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، دستور احداث پارک دو هکتاری ویژه معلولان و جانبازان را در بخش‌های جنگلی محدوده ارم صادر کرد.

شهردار تبریز در حاشیه این بازدید، با تاکید بر این‌که فضای اجتماعی شهر باید در خدمت حضور فعال و با نشاط معلولان باشد، خاطرنشان کرد: ایجاد بوستان ویژه معلولان که تامین‌کننده نشاط و اوقات آرامش و فراغت معلولان و جانبازان عزیز باشد، از نیازهای عمده این قشر است که تاکنون، به صورت مستقل مورد توجه قرار نگرفته بود.

وی با بیان این‌که احداث پارک در محدوده جنگل‌کاری ارم، به همین منظور پیش‌بینی شده‌است، اظهار داشت: مقرر شده طراحی زیرساخت‌ها و امکانات این بوستان دو هکتاری، متناسب با شرایط معلولان، مورد توجه باشد.

شهین‌باهر تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به فضای مساعد این محدوده سبز، زمینه لازم برای اجرای این ایده اجتماعی فراهم است.

شهردار تبریز اضافه کرد: این بوستان، در اسرع وقت با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و شهرداری منطقه ۱۰ تکمیل شده و پس از تکمیل نیز با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، به بستری فعال جانبازان و معلولان عزیز تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از اجرای پارک ویژه بانون در محدوده جنگلی ارم خبر داد و افزود: این پارک نیز با وسعت دو هکتار، در نظر گرفته شده و با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و شهرداری منطقه ۱۰ تکمیل خواهد شد.

شهین‌باهر تصریح کرد: افزایش بوستان‌های ویژه بانوان، از برنامه‌های مهم شهرداری در توسعه فضای سبز است که در خدمت آرامش، نشاط و فعالیت اجتماعی بانوان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش

پارک جنگلی ارم برای معلولان احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.