اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال روستایی به بخش کشاورزی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از محل تسهیلات تولید و اشتغال روستایی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تهسیلات با سود پائین به بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال روستایی به بخش کشاورزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متقی فرد رییس سازمان جهادکشاورزی استان در جلسه کارگروه اشتغال افزود: از این میزان تسهیلات مصوب ۵۰ درصد از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و ۵۰ درصد نیز از محل اعتبارات و منابع بانک‌های عامل تامین خواهد شد.

متقی فرد اضافه کرد: واحد‌های تولید‌ی کشاورزی دررسته‌های کشت گلخانه ای، گیاهان دارویی، آبزی پروری، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و خدمات بازرگانی، خدمات فنی و مشاوره‌های مرتبط با بخش کشاورزی، دامپروری محصولات مربوط (تولید شیر و گوشت)، خدمات توسعه کسب و کار‌های تعاونی کشاورزی (کشت و صنعت‌ها)، خدمات مدرن سازی کشاورزی (مکانیزاسیون) و تامین نهاده‌ها و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، خدمات و کسب و کار‌های دامپزشکی، خدمات کسب و کار‌های عشایری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی مناسب از فرصت ایجاد شده برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و فعال سازی واحد‌های تولیدی کشاورزی استفاده کرد.

انتهای پیام/

اختصاص تسهیلات تولید و اشتغال روستایی با سود پائین به بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار