ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در راههای ارتباطی خلخال

به دلیل ادامه و شدت بارش برف در راههای ارتباطی همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی زمستانی برای رانندگان خودروهای عبوری شهرستان خلخال ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد قربانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال افزود: بارش برف که از اوایل شب گذشته در راههای ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: به رانندگانی که قصد تردد در راههای ارتباطی کوهستانی و برفگیر از جمله راههای خلخال به اسالم و خلخال به پونل در استان گیلان را دارند توصیه می شود قبل از حرکت به سمت گردنه برفگیر الماس از داشتن زنجیر چرخ در خودرو و همچنین سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: با وجود بارش برف در تمام راههای ارتباطی در حال حاضر با تلاش ماموران راههای برفگیر منطقه برفروبی ، تیغه زنی و نمک پاشی شده و همه این راهها باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

قربانی افزود: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی استان اردبیل بارش برف در روزهای آینده در راههای ارتباطی برفگیر خلخال شدت گرفته و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/ع

اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی در خودروها


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار