نجات ۱۵۰ مسافر گرفتار برف و کولاک در جاده تکاب- شاهیندژ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از مسافران خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک در جاده تکاب- شاهیندژ با تلاش راهداران و نیرو‌های امدادی نجات یافتند.

نجات ۱۵۰ مسافر گرفتار برف و کولاک در جاده تکاب- شاهیندژبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جعفر سعیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب افزود. بارش برف و کولاک شدید بیش از ۵۰ خودروی سواری و باری را شامگاه پنجشنبه در حوالی روستای'گوی آغاج' در محور تکاب - شاهیندژ گرفتار کرد.

وی با اشاره به اینکه در میان این خودرو‌ها سه دستگاه مینی بوس نیز گرفتار کولاک شده بودند بیان کرد: این خودرو‌ها پس از ۲ ساعت گرفتار شدن در برف و کولاک شدید در سراشیبی برف گیر سه راهی گوی آغاج در محور تکاب - شاهیندر با تلاش نیرو‌های امداد و نجات جاده‌ای پایگاه مائین بلاغ و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب نجات یافته و به مسیر خود ادامه دادند.

وی اظهار کرد: نیرو‌های امدادی و راهداران در این محور خودرو‌ها را راهنمایی کردند و هیچ از یک از خودرو‌ها با وجود بارش برف و کولاک شدید و نبود دید کافی در جاده دچار سانحه نشد.
وی ادامه داد: نیرو‌های امدادی نیز برخی از خودرو‌ها را به زنجیر چرخ مجهز کردند.

سعیدی همچنین اضافه کرد: با توجه به کولاک شدید و نبود دید کافی در محور تکاب- شاهیندژ، شهروندان از تردد شبانه در این محور خودداری و خودرو‌ها نیز از زنجیز چرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/ن.م

کولاک شدید در جاده تکاب -شاهین دژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.