بیرانوند: قهرمانی وزنه برداری حاصل تلاش های ۲ دهه ای اهالی این رشته است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: قهرمانی وزنه برداری حاصل تلاش های ۲ دهه ای اهالی این رشته است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیرانوند درباره نخستین قهرمانی تیم‌ ملی وزنه برداری ایران در رقابت های جهانی گفت: این قهرمانی را به تمام مردم تبریک می گویم. در حقیقت قهرمانی ایران در رقابت های جهانی حاصل حدود ۲ دهه زحمت فدراسیون وزنه برداری، مربیان تیم‌ملی، مربیان شهرستانی و ورزشکاران بود. در این میان افرادی از ما حمایت‌ کردند تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم که جا دارد از حمایت آن ها هم تشکر کنم.

او ادامه داد: از عملکرد تمام وزنه برداران و تیمی که تحویل گرفته بودم رضایت کامل دارم. این نفرات در ماه های اخیر رکوردهایشان را افزایش دادند اما با توجه اینکه هدف اصلی ما در رقابت های جهانی کسب مدال بود برخی وزنه برداران نتوانستند رکوردهای اخیرشان را در آمریکا ثبت کنند. فکر می کنم آن ها با کسب تجربه در آینده حرف های بیشتری برای گفتن دارند.

بیرانوند درباره ناکامی کیانوش رستمی در رقابت های جهانی و اینکه دلیل این‌ ناکامی انفرادی تمرین کردن کیانوش مطرح شده است، گفت: کیانوش وزنه بردار خوب و باتجربه ای است که با وجود آسیب دیدگی از ناحیه زانو برای ایران در رقابت های جهانی یک مدال نقره کسب کرد اما بهتر است خودش و مربی اش درباره ناکامی رستمی صحبت کنند. من درباره تیمی که تحویل گرفتم می توانم صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم به حدی خوب کار کردیم که توانستیم ۵۵ امتیاز از تیم دوم و ۱۵۵ امتیاز از تیم سوم فاصله بگیریم‌. این امر برای من و وزنه برداران افتخار بزرگی بود و امیدوارم در رقابت های آتی هم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار