ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در کلاس‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۳هزار و ۵۶۹ نفر در کلاس‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیدحمدالله خواهش‌نیک گفت: تاکنون ۳هزار و ۵۶۹ نفر در کلاس‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این تعداد شامل هزار و 644 نفر در دوره سوادآموزی _هزار و۸۰نفر در دوره انتقال و ۸۴۵ نفر در دوره تحکیم است که از ابتدای زمان نام نویسی تاکنون در کلاس‌های سوادآموزی ثبت نام کردند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل حجم ابلاغی سال تحصیلی جاری ۴هزار و ۶۰۰ نفر است که حدود ۷۷درصد آن زیر پوشش تحصیلی قرار گرفته و ثبت‌نام در دوره سوادآموزی و تحکیم تا چند روز آینده ادامه دارد.

وی گفت: بیشترین ثبت‌نام مربوط به دهدشت _لوداب و چاروسا با۱۰۰درصد پوشش حجم ابلاغی و پس از آن دنا ۹۷_ لنده ۶۲ و عشایر ۵۷ درصد است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعیت هدف سوادآموزی ۱۰تا۴۹سال است و طرح‌های خانواده باخانواده و حلقه‌های کتابخوانی نیز در کنار فعالیت‌های سوادآموزی اجرا می‌شود.

وی گفت: ثبت نام در دوره سوادآموزی ۶۶درصد_در دوره انتقال۹۸درصد و در دوره تحکیم ۸۴ درصد است و ثبت نام دوره انتقال رایانه ای نیز ادامه دارد.

خواهش‌نیک افزود: امسال ۶ مرکز یادگیری محلی در مناطق بویراحمد_دهدشت_دنا و دیشموک وجود دارد که سواد آموزان در این مراکز با حقوق شهروندی_حقوق اجتماعی مهارت‌های زندگی آشنا می‌شوند.

وی گفت: حجم ابلاغی دوره‌های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری۶ هزار و ۵۰۰ نفر است.

انتهای پیام/غ

ثبت نام 66درصدی در دوره سوادآموزی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.