ثانوی مطرح کرد:

فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است.

فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی ثانوی،  با اشاره به اینکه فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است، افزود: در نتیجه تکمیل این فاز از طرح مذکور ۳۵ سرشبکه توسط شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل مسافر جاده‌آی شناسایی و انتخاب شدند.

وی از تکمیل قاز دوم طرح شبکه سیر همنام و ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها در پایان سال ۹۷ خبر داد و  اظهار کرد: در پایان ارزیابی، هر یک از شرکت‌ها بر اساس شاخص‌ها از ۱ تا ۵ ستاره دریافت می‌کنند و طبق همین روال رتبه‌بندی در شبکه سیر همنام انجام می‌شود.

وی با اشاره به فاز دو طرح شبکه سیر همنام بیان داشت: برای اجرای فاز دوم، فراخوان انتخاب مشاور در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده است. همچنین پس از انتخاب مشاور کار استخراج شاخص‌های ارزیابی برای ستاره‌دار کردن و رتبه‌بندی آغاز می‌شود.

 ثانوی، یکی از شاخص‌های مهم این ارزیابی را امتیازدهی مسافران خواند  و گفت: این شاخص از نظر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از وزن بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: علاوه بر معرفی شرکت‌های سرشبکه، تابلوها، بغل نویسی اتوبوس‌ها، پروانه فعالیت‌ها، بلیت‌ها یک شکل برای هر سرشبکه، و ناوگان سرشبکه‌ها سامان‌دهی شدند.

گفتنی است، اسماعیل غلامی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در خصوص رتبه‌بندی شرکت‌ها در طرح شبکه‌های سیر همنام پیش‌تر گفته بود که سامان‌دهی و رتبه‌بندی در راستای حقوق شهروندی و به منظور افزایش رفاه و ایمنی مردم و اقتصادی شدن حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است. پس باید با خدمت شایسته و برجسته و ابتکار عمل و جلب رضایتمندی ذینفعان پیش رفت.

انتهای پیام/

فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار