امام جمعه شاهین دژ؛

دفاع از فلسطین یک مسئله اعتقادی است

امام جمعه شاهین دژ با اشاره ه اینکه دفاع از فلسطین یک مسئله اعتقادی است گفت:سردمداران آمریکا و اسرائیل بدانند که اگر نظام اسلامی را مورد تهدید قرار دهند، این نظام تلاویو را با خاک یکسان خواهد نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به  معاد و عالم برزخ افزود: عالم برزخ صورتی از عذاب‌های جهنم است که بشر تاب و توان درک آن را نخواهد داشت و عذابی که در قرآن به آن اشاره شده است عذاب برزخ است.
امام جمعه شاهین دژ ،بیستم آذر سالروز شهادت آیت الله عبدالحسین دستغیب را تسلیت گفت و به مبارزات سیاسی وی در زمان رضاخان و موضع گیری‌های شدیدش در بحث کشف حجاب پرداخت و تصریح کرد: آیت الله دستغیب هنگام موعظه بر زمین می‌نشست و مردم را با دین مبین اسلام و مبارزه طلبی با استبداد آشنا می‌ساخت .
حجت الاسلام فصیح نیا گفت: آیت الله دستغیب ولایتمداری محض و صاحب قوه اجتهاد و استنباط بود.
خطیب نماز جمعه شاهین دژ به سخنان گزاف و بیهوده رئیس جمهور آمریکا مبنی بر پایتخت قرار دادن قدس برای اسرائیل اشاره داشت و افزود: همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند: این سخنان نشان از عجز رئیس جمهور آمریکا دارد و ایشان بر اساس الهامی که از آیات قرآنی و روایات میگیرند پیش بینی محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار در ۲۵ سال آینده را نموده اند.
وی دفاع مردم ایران از فلسطین را یک مسئله اعتقادی خواند و افزود : از آنجایی که قبله اول ما مسلمانان بیت المقدس است پس بر ما دفاع از سرزمین فلسطین واجب است و بر اساس قانون جمهوری اسلامی ایران هرجا که کسی مورد ظلم و تجاوز قرار گیرد ملت ما بایست بر دفاع همه جانبه از مظلوم به پا خیزد.
انتهای پیام/ن.م
 

دفاع از سرزمین فلسطین واجب است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.