زهرا نعمتی: حقوق ثابت برای ورزشکاران را پیگیری می‌کنم

بانوی تیراندازی با كمان كشورمان در المپیك ریو گفت:بدنبال حقوق ثابت برای ورزشکاران هستم،چون آنان شغلی به جز تمرین کردن ندارند.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المپیک ایران «زهرا نعمتی» عضو كمیسیون ورزشكاران كمیته ملی المپیك و بانوی تیراندازی با كمان كشورمان در المپیك ریو، در خصوص تشكیل كمیسیون ورزشكاران  گفت: اینکه ورزشکاران به من رأی اعتماد دادند، بسیار ارزشمند بود و برایم جای خوشحالی دارد.
این موضوع مسئولیت مرا بیشتر می کند، امیدوارم با عملکرد خوب بتوانم جوابگوی ورزشکاران باشم.
همه ورزشکارانی که زیر نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هستند، شغلشان تمرین و حضور در اردوهای آمادگی است. زندگی یک ورزشکار همین است.
یکی از کارهایی که دوست دارم انجام دهم مربوط به حقوق آنها است.
خیلی از ورزشکاران حقوق ثابت و مطابق با وزارت کار ندارند و این خیلی ناراحت کننده است.
یک ورزشکار تمام زندگی و جوانی خود را می گذارد تا به مدال برسد و پرچم کشورمان را بالا ببرد. او می توانسته دنبال کار دیگری برود اما برای بالا بردن پرچم کشورش تلاش میکند. امیدوارم بتوانم این موضوع را پیگیری کنم.
تشکیل کمیسیون ورزشکاران کار خوبی بود که می تواند باعث پیشرفت اهداف کمیته ملی المپیک برای قهرمان سازی باشد و تعداد آنها را بیشتر کند.
همین که در این کمیسیون 3 خانم هستند بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم فعالیت خوبی داشته باشیم.
ورزشکارانی که رای آوردند و عضو کمیسیون هستند می توانند با ورزشکاران دیگر هم ارتباط بگیرند چرا که همه ما با رای همین ورزشکاران انتخاب شده ایم. اگر بتوانیم با سایر ورزشکاران هم جلسه ای گذاشته و دغدغه های آنها را بشنویم می توانیم راهکارهایی را ارائه دهیم.
شکل گیری این کمیسیون تاثیر خوبی در آینده خواهد داشت.
قهرمانان از دل همین ورزشکاران بیرون می آیند. یک ورزشکار با سختی های زیاد دست و پنجه نرم کرده تا به اینجا رسیده است.

 

انتهای پیام/

 حقوق ثابت برای ورزشکاران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار